۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

66- بعد از عاشورا به همرا سد شکن!!

این روزها مدام به این فکر می کنم که بعد از این چی میشه! و تنها چیزی که توی ذهن ام پر رنگ تر میشه، تاریکی هست! دیشب من و هیس در مورد این موضوع بحث می کردیم که:" حالا نفر اول مملکت! هیچی نفهم! مگه این آدم چهار تا مشاور نداره بغل دستش که راهنماییش کنن؟" ما آدم های معمولی که دغدغه های معمولی هم داریم، برای هر تصمیم چند تا مشاوره می گیریم و مشورت می کنیم اونوقت یه آدم با این جایگاه... ! موضوع اینه که اینطور هم داره خودش رو به نابودی می کشه که خواست همهء ماست، و هم جوانهای مملکت رو داره فنا می کنه! من واقعا نمی تونم درک کنم که چرا تا این حد بی فکر!

+ من نمی دونم این اطلاعات تا چه حد درسته اما بد نیست داشته های خودتون رو با داشته.های ر.هبر مقایسه کنید! هر چند که از این جیب به اون جیبه!

+ من نتونستم در مقابل دیدن این فیلم اشک نریزم! دیدنش رو بهتون توصیه نمی کنم!

+این هم اسمش رو نبرها برای عبور!! اینها رو با برادر محترم در ایران چک کردم. امیدوارم برای شما هم باز بشن!
+  و  +  و +  و  +  و  +

۱۴ نظر:

نسرین گفت...

فیلی ها هم باز نمیشن تا خبر بگیریم ! وااااای خوش به حالت که اینجا نیستی تا اخبار اینا رو ببینی !! همه چی وارونه س !! میگن حرمت شکنی شده ! نمیدونم آدم چقدر باید احمق باشه که باور کنه اینا همشون جنبش سبزی اند ؟! چرا یکی نمیگه کار خود ایناس که به یه مشت مزدور پول دادن که برید بین مردم و اینجوری حرمت شکنی کنید ... بزنید بکشید داغون کنید ! خدایا مددی !

چاردیواری اختیاری گفت...

ممنون بابت اسمشو نبرها و اون فیلم
اشک ما هم در اومد

خودمم گفت...

این روزها حتی ابر هم به حالمان نمی گرید
خدای خواب آلوده ای داریم .

سميه.حسابدارتمام وقت گفت...

چند روز بود نظرات اينجا وانميشد!!

اين سد شكن هام ديگه افاقه نكرد خانوم جيغ جان...
نميدوني چي وضعي داريم ما اينجا ..نمي دوني!

پیردخترسبکسر گفت...

خانوم جیغ عزیز. به خاطر اینکه بیشتر علت این واکنش های غیر منطقی و خشونت بار رو بفهمی، برو زندگی ره ب ر رو در آخرین پست آقای مخملباف بخون که خودشون و خانواده شون و حتی مشاورین شون چقدر دارایی دارن و از کجا این دارایی ها اومده، اونوقت بیشتر می فهمی که چرا اینا خودشون رو زدن به اون راه و تنها چیزی که براشون مهم نیست جون و سرنوشت ما جووناست. دعوا سر پول هست و بعدش هم قدرت...

ماه مون گفت...

ادم می مونه چی بگه.
حق وباطل داره تو هم ول میخوره

غزلک گفت...

من از بعدازظهر که داشته ها و نداشته ها و وضع مردم رو مقایسه کردم اینقدر حالم بد شده که نگو!

سانی گفت...

نمیشه بی تفاوت موند و غصه نخورد :(

نسرین گفت...

چند تایی از اسمشو نبرها باز شدن ولی فقط تونستم داشته های رهبر !!!! رو بخونم ! فیلم ارور داد . میگم پول جمع کنیم کمک کنیم بهش !!

حامد گفت...

وای اون چیزای فلانی رو خوندم
مخم داره سوت میکشه
البته من باور نمیکنم همه اینا راست باشه
خیلی خفنه اگه راست باشه
منبعش کجا بوده که اینا رو استناد کرده؟

سعید(زیر تیغ) گفت...

عشق را پشت پستوی خانه نهان باید کرد!

مادام ماری گفت...

همونقدر که باور کردن داشته های ر.ه.ب.ر سخته باور نکردنشم سخته...
خدایا...

ترگل گفت...

آخه مساله اینه که مشاوراش هم عین خودشن:دی
یه اشتباهی کرده باید تا آخرش بره دیگه، حالا هی خشونت رو بیشتر می کنه غافل از اینکه اینجوری زودتر سرنگون میشه
اینم یه سایته که هر روز ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن ارائه میده:
http://www.saloos91.persianblog.ir

هاD گفت...

وقتی یکی داره غرق میشه دست می‌اندازه و همه چیز رو با خودش به زیر می‌کشه .