۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

59- همسایه های پر صدا!

انقدر هی از این سکوت ساختمونمون گفتم که بالاخره چشم خورد! یعنی اینروزها وضعیتی شده ها! این همسایه اسباب کشی می کنه می ره، اون یکی اسباب بر می داره میاد! یعنی توی این هفته توی طبقه ما فقط دو تا آپارتمان پر و خالی شده! حالا کاری ندارم به بقیه طبقات!
اینروزها توی این ساختمون تنها چیزی که مفهوم نداره ساعت بی صدایی و روز استراحت هست! از بس هم که همه براشون غیرعادی هست، هیچ کس به روی خودش نمیاره! این همسایه بالایی که خدا بهش برکت بده!!  امروز سر ساعت دو شروع کرد به جابجا کردن وسایلش تا ساعت سه! یعنی دقیقا یک ساعت این وسایل رو می کشید اینور می کشید اونور! به نظرم آخرش هم به نتیجه نرسید چون از ساعت هشت شب باز شروع به کار کرده!
با حساب کتابی که من کردم و بزن و بکوب و بِکِش بِکِشی که اینا دارن، یقینا" فردا صبح دیگه از تخت خواب ما سر در میارن! همسایه های اینور و اونور هم که دیگه هیچی! با این میخ کوبی که اینا دارن، تا هفته دیگه فکر نمی کنم دیگه دیواری باقی بمونه! یعنی از هفته دیگه رسما" آپارتمان ما و همسایه اینوری و همسایه اونوری و همسایه بالایی میشه یه آپارتمان و باید با هم دیگه زندگی کنیم! فقط جای شکرش باقیه که در اونصورت سه تا سرویس بهداشتی داریم!

۶ نظر:

آریا گفت...

سلام خوبی؟خوبم
در وبلاگی به این عظمت تبادل لینک معنی داره؟
من لینک شما رو با نهایت شرمندگی قرار دادم شما هم اگه وقت می کنی به وبلاگم سر بزن و برام نظر بزار اگر هم شد لینکم کن
مرسی
http://www.chocolateboss.blogspot.com
دوست عزیز این کار را نمی کنی؟؟؟

خودمم گفت...

هه هه هه هه
عجب شیر تو شیری شده اونجا

جدییییییییییییییییییی ؟
خارجیام اینجوریین ؟ ( : دی )

خودم گفت...

چی بگم؟! ایشاا... همه چی رو به راه می شه. آپارتمان یه سختیایی داره و خونه هم یه سختیایی.

سعید(زیر تیغ) گفت...

سلام
نمی دونم یاد اسباب کشی خودت بودی یا نه شاید دقیقا همه این چیزای که گفتی رو همسایه ها واسه اسباب کشی خودت یادشونه بهر حال هر چقدر هم بگی من اهل رعایت هستم و ساعت سه میز جابجا نمی کنم و نصفه شب میخ به دیوار نمی کوبم بازم یه صدایی می یاد
این همسایه طبقه بالایی ما که خدا خیرش بده واسه خودش دنیایه
در کل همه چیز رو بی خیال به سه تا سرویس بهداشی فکر کن

sani گفت...

man ye hamsaye daram nesfe shaba 3 be bad asbab mikeshe:)) inghadram saro seda dare ke man bidar misham , fekr konam bargardam bayad behesh tazakor bedam chon hamishegie:)).

ليدي مارمالاد گفت...

اي بابا!!!بندگان خدا اسباب كشي ميكنن ديگه درس ميشه تا چن روز ديگه قال نكن آبجي...