۱۳۸۸ شهریور ۲۳, دوشنبه

23- در حد اطلاع رسانی!

+ انقدر غر زدم و برای خورشید پشت چشم نازک کردم که بالاخره هوا سرد شد! اونم چه سرمایی!! یعنی بدون کاپشن نمی شه رفت بیرون! البته بهتره بگم، من بدون کاپشن نمی تونم برم بیرون!! والا ملت هنوز تا حدی لخت و پتی هستن! اما من رسما دیگه زمستونی پوش شدم! از ساعت نه شب به بعد هم بید بید می لرزم و چای و شیر و هر نوشیدنی داغی هم جواب نمی ده! یکی نیست بگه " تو که جنبه سرما رو نداری بیخود می کنی هی بد بیراه می گی به هوای گرم و آفتابی! "


+ کلاس های زبان ام احتمالا" از دو هفته دیگه شروع میشه! امروز صبح مثل بچه ها آویزونه هیس شدم و مجبورش کردم برام کلی لوازم التحریر بخره! یاد روزهایی افتادم که توی مقطع ابتدایی درس می خوندم و برای خرید اول مهر کلی ذوق و شوق داشتم!


+ شنبه شب، من و هیس به کنسرت شجریان و شام دعوت شدیم! من علاقه خاصی به موسیقی سنتی دارم اما به شخص شجریان دقیقا از وقتی علاقه مند شدم که اون برخورد محکم رو با صدا و سیما کرد! به هر حال شنبه شب، جای همگیتون با لباس سبز خالی!


+ کاملیا! ( نوت بوک! ) و کاما( کامپیوتر!) کم بودن، تی تی ( تلویزیون!) هم به هوو های من اضافه شد!

۲۱ نظر:

آوامین گفت...

خوش بگذره کنسرت و شجریان...وای شجریان...لوازم التحریر !چه چیزهای خوشگلی ...دلم رفت یهو که !

Mrs.ZigZag گفت...

عزیزم من هر دفعه آپدیت میشی میام و میخونمت ولی دی سی می‌شم واسه همین کامنت نمی‌ذارم. دل منم برات یه ذره شده. الان یه کم درگیر و دار استرس و این حرفام!!! حالا آنلاین ببینمت حتمن برات تعریف می‌کنم جریانات رو!فقط اینکه خیلی برام دعا کن. خیلی‌ها... تونستی تفال هم بزن برام یه دونه :* مواظب خودت باش. دی‌سی شم برم پست جدیدت رو بخونم

اقاداداش گفت...

سلام ...عجب پس زمستونتون شروع شد به سلامتی مواظب باش تو دیار غربت سرما نخوری ننه!!!... کنسرت هم خوش بگذره بعله دیگه همه چیزای خوب خوب برا شما خارجیاس ... جای منم بده اقای هیس خالی کنه ... شاد باشی

سارا گفت...

کنسرت با آقای هیس خوش بگذره

پري ناز گفت...

خوش بگذره .

تندیس گفت...

بــه بــــه ... .سلام عزیزم ...
رفتی آلمان می خوای هوا گرم باشه اونجا؟ کدوم شهری؟ اگه هامبورگی بگم بری پیش فک و فامیلاا :دی

:)) آخـــــــــــــتتی چه بامزه... منم دوس دارم ...

آره ... منم از اون موقع خوشـــم اومده ازش .... همیشه به خوشی :*

=)) ایـــول به آقای هیس که اینقد بلــده :سوووت

Unknown گفت...

سلام. منم اصلا تحمل سرما ندارم. همین آخر مرداد رفته بودیم کلاردشت من ژاکت میپوشیدم. دیگه تو خود میزان سرمایی بودن من رو حس کن :دی
لوازم تحریر خارجکی! ایول!

اُلیـــــــــو! گفت...

وااااااااااااااااای نازنین تو کنسرت شجریان جای منم خالی کن من دیوونه ی این بشــرم..فوق العاده ست..

خوش به حالتون که زمستونتون شــروع شده من عاشق زمستون و ســرمام!:×

لوازم التحــریرم اول مهر قــراره ملوان واسه منم بخــره دلت آآآآآآبببب :>

مواظب خودت باش عزیــزم:*

gilasi گفت...

میشه جای منم خالی کنی؟!!
یعنی امکان داره؟!
شما کی منو لینک کردی ..؟
دیشب داشتم درمورد ِ اسم ِ مستعارت فکر میکردم ..
خیلی قشنگه ها..
یه جورایی هیجان انگیزه ..
راستی هر وقت اسمت یادم میاد یاد بووو ما افتم..اون دختر بچه توو کمپانی هیولاها..
انقد دوسش داشتم!وقتی جیغ مزد برق ها نوسان پیدا میکرد..شما هم اینجوری هستین؟!!!

برنادت گفت...

خوش بگذره!! از طرف ما هم گوش بده!!!
:D

روزانه های یک دوشیزه گفت...

عاشق فصل سردم حداقل چهار تا چیز می پوشی گرم میشی یا میچسبی به یه بنده خدا به این بهانه تا گرم بشی....ولی وقتی هوا جهنمی گرمه هیچ کاری نمیشه کرد

هاD گفت...

اول مهر نزدیکه .

هستي گفت...

سلام دوست جونم.
كلي داري حال ميكنيا ....
از سرما لذت ببر.
شجريان وايييي
چند سالي هست كه تو غم و شادي و ... شريكم. شانسي كه آوردم اينه كه آقاي مهربون هم عاشقشه.
مطمئنم لذت ميبري. منتظرم كه برامون تعريف كني.

غزلک گفت...

کنسرت خوش بگذره عزیزم.
این لوازم التحریر خریدمم یه دنیاییه ها؛ فکر کنم چون آدم یاد بچه گی هاش میافته.
راستی مواظب باش سرما نخوری.

نسرین گفت...

تو این ده روزی که نبودم نمیدونم دلم از بین اینهمه دوست وبلاگی برای تو یکی مخصوص تنگیده بود !
پستهای ایام غیبت رو خوندم . ماشالا چه خونه ی شیک و با سلیقه ای داری . فقط آشپزخونه ت میگه که این خونه تو خارجه ! بقیه ش رو آدم فکر میکنه که ایرانه .
سرما برای من یکی اثر نداره . چون پوست و بدنم عادت کرده . ولی تو که بچه ی هوای گرمی بی جنبه ای برای این هوا D:

سعید(زیر تیغ) گفت...

سلام
خوب عزیز دل برادر شما که جنبه نداری خوب نداشته باش مشکل آفتابه بی موقع سرد شده احتمالا کارت سوختش تموم شده
بعدش متوجه اون حواس جمع که گفتی نشدم
بیمارم آیکو تعطیل شده:((

سعید(زیر تیغ) گفت...

آهان یه چیز دیگه می خوام بگم هر دفعه یادم می ره این لینکهای وبلاگت رو که می زنم پنجره جدید باز نمیشه همون صفحه رو عوض می کنه مشکل از لینک گذاشتن تو یا از سیستم من؟

سانی گفت...

مراقب خودت باش سرما نخوری.
کنسرت هم امیدوارم خوش گذشته باشه
مداد خودکاراتم مبارک :*

روشنک گفت...

من اونقدر سرمایی‌ام که شبام با جوراب می‌خوابم به محض شروع فصل سرما
کنسرت خوش بگذره.جای مارو هم خالی کن

ناشناس گفت...

واي يه لحظه بهت حسوديم شد . کنسرت شجريان...

مالزي نشين (مانيا) گفت...

خوش بگذره بابا... حالا چه با لباس گرم چه .... مهم سبز و شجريانه! (چشمك)