۱۳۸۸ مهر ۹, پنجشنبه

30- ایران یا عراق؟!

یعنی تو بیا من رو با باتو.م الکتریکی بزن! تو بیا توی صورتم اسپری. فلفل بزن! اصلا" بیا من رو بگیر ببر پیش اب.طحی تا از اسمش رو نبر با هم بلاگ آپدیت کنیم! اصلا قول می دم بعدش هم بیام جلوی دوربین اون سیاهه اعتراف نامه ای رو که زحمت نوشتن و ویرایشش رو کشیدین، بدون غلط و ایما و اشاره که دارن دروغ می گن!! می خونم!! فقط جان هرکس دوست داری ایران رو با عراق اشتباه نگیر!
بعد از اینکه من رو با ایتالیایی ها و اسپانیایی ها اشتباه گرفتن، این موضوع دیگه برام عادی شده که با برخورد به هر فرد جدیدی حتما اون رو از اشتباه در بیارم!
والا من از قبلا" که خبر ندارم اما شنیدم از وقتی اتفاقات مربوط به انتخا.بات افتاده اینجا دیدها عوض شده و یا حداقل اینه که اطلاعاتشون در مورد ایران و مردمش بیشتر شده و الآن رو دیدم که وقتی می فهمن ایرانی هستی یا ازت در مورد اوضاع کنونی ایران سؤال می کنن و یا سعی می کنن باهات در نفرت از جناب رئیس جمهور منتخب همدردی کنن! یعنی حساب مردم رو از حکومت ایران جدا کردن!همین باعث شده که با افتخار بگم ایرانی هستم!! هر چند که سهم من از این راهپیمایی ها یکبار توفیق اجباری بوده که تا به آخر برسه این دل و روده من از ترس اومده بود توی حلق ام! اما خوب سعی می کنیم اگر بقیه با رای ما دارن پز می دن ما هم با جنبش.سبز پز بدیم! به هر حال که این اشتباه گرفتن ها زیاد هم بد نبوده تا حالا اما امروز..!
یعنی امروز من رسما کم مونده بود برم بشینم وسط کلاس و خودمو بزنم! و هیچی گیس رو سرم نذارم! امروز دوباره یه شاگرد جدید برامون اومد! خانوم هم سن و سال من هستن و سوریه ای تشریف دارن و نه ماه هست که در هایم به سر می برن و به همین واسطه هم کمی تا قسمتی آلمانی می تونن صحبت کنن. این هم به محض اینکه وارد شد، یکراست اومد نشست این یکی کنارم!! یعنی من موندم چرا هر کی از این در میاد تو میاد میشینه کنار ِ من! به محض نشستن دو- سه تا عشوه خرگوشی برام اومد و شروع کرد با استاد صحبت کردن که چون امروز استاد ِ دیالوگه تشریف داشتن، ایشون هم زحمت کشیدن و هی از این خانوم غلط گرفتن و از خدا که پنهان نیست از شما چرا قایم کنم که قندی بود که در معده اینجانب آب می شد!
بعد از زمان کلاس همین خانوم رو کردن به من و درد و دل کردن و آخر سر هم عنوان کردن که در سوریه همزمان با دو تا کمپانی بزرگ همکاری می کردن! و بعد پرسیدن که شما از کدوم شهری؟ من هم فکر کردم ایشون با شهرهای ایتالیا!! آشنایی دارن که یهو رفتن سر اصل مطلب! گفتم تهران! به هر حال کسی که تحصیلات دانشگاهی داشته باشه و با دو تا کمپانی بزرگ همکاری داشته باشه و در ضمن همسایه ایران باشه و حتی حداقل روزی یه روزنامه محلی هم بخونه!! می دونه تهران کجاست!
یهو حالت متفکری به خودش گرفت و گفت:" کجاست؟ تا حالا نشنیدم!" گفتم:" دس ایست ایم ایقان!" - آلمانی می نویسم که درک کنید عمق فاجعه رو!- دوباره یه عشوه خرگوشی اومد و پشت چشمی نازک کرد و گفت:" ایقاک! - ایقاک همون عراق هست! اما آلمانیش!- پس تهران شهر کوچیکی هست که من نمی شناسمش! چون من همه شهرهای بزرگ عراق رو می شناسم!!" من رو بگو! موندم یه آدم که توی کشور خودش این همه اکتیو بوده و حالا هم به قول خوش باید از اخبار روز اطلاع داشته باشه و البته زبان هم می دونه!!، روی چه حسابی نه می دونه تهران کجاست و نه فرق ایران و عراق رو تشخیص می ده و نه حتی به این فکر می کنه که چرا قیافه این دختره شبیه عرب ها نیست!!
دلم می خواست چشم مشم براش نذارم! یعنی اگه فحش بهم می داد انقدر بهم بر نمی خورد که بهم گفت "عراقی!"

۸ نظر:

ماهی سیاه کوچولو گفت...

فکر کن که این خانوم شما رو با زنهای فربه و سیاه عراقی اشتباه گرفته :)
حالا اینا هیچ ... اون لهجه و زبان فصیح ...ایشششش
جالبه آآآآآ ... تهران رو واسه همسایه بودن نشناسی به خاطر ازادی بیان رایج ... دموکراسی ... انتخابات پاک باید بشناسی خدایی

dina گفت...

سلام. بابا خالی بسته! مگه میشه کسی ندونه پایتخت ایران تهران؟! مادر مگه مردم چقدر میتونن اس... باشن؟ خیلی ببخشید اما ز.. زده! ااااااا چقدر حرف بد زدم! شاید این به خاطر همون حس بدی هستش که یکی به ادم بگه که عراقی هستی! خدایی سوای همه این اتفاقات و بدبختی های ایران اما من به شدت با این فردوسی خدابیامرز هم عقیده هستم که : چو ایران نباشد تن من مباد!

غزلک گفت...

این خانومه هم احتمالا مثل بعضی از خانمهای ایرانی یه نمور میخواسته کلاس بذاره اونوقتم فقط عراق رو می شناخته!
من میگم این دفعه یه جایی بشین که دو طرفت آدم نشسته باشه!

دختري از جنس جك و جونور گفت...

سلام
اين قاطي داشته هااااااا
يعني ديگه الان با اين اتفاقايي كه اينجا افتاده هر خري ميدونه تهران كجاست
به منم سر بزن:دي

زردآلوی سبز گفت...

به نظر من این خانوم فاقد هرگونه از IQ میباشد. اما واسه محدودیت های آقایون. به نظر شما اینکه خانوما تو ایران محدودن واسه س.ک.س آقایون محدود نمیشن!!! اصن شما میشه بگین آقایون باید با کی رابطه جنسی داشته باشن؟ وقتی تو جامعه ای زندگی میکنن که اگه دوست دختری داشته باشن نمیتونن با اون یه رابطه ی راحت داشته باشن. محدودیت واسه خانوما محدودیت واسه آقایون هم هست. نمیدونم تونستم لپ کلام رو بگم یا نه!

سانی گفت...

زنه خالی بند بوده . خودتو ناراخت نکن

رزان گفت...

جالبه، تا حالا ندیده بودم که یک ایرونی از رأی مردم کشورش بدش بیاد، شاید اکثر مردم تهران احمدی نژاد رو نمی خواستن، ولی همه ی شهرستانی ها که احمدی نژاد رو می خواستن، حالا به هر دلیلی، سعی کن یک ایرونی روشنفکر باشی نه متعصب که ایران رو فقط تهران بدونه. اون سوریه ای هم الکی خواست کلاس بذاره، اونا سگ کی باشن، فقط ایران رو عشقه.

حسابدارتمام وقت گفت...

دروغ گفته لا كردار!!!!! اين ديگه خيلي فحشه بخدا كه يه عرب بخواد واسه يه ايراني كلاس بذاره !!ايييييييييييش ! خداصبرت بده عزيزم!!