۱۳۸۸ آبان ۱۳, چهارشنبه

47- غذای ایرانی مساوی ایرانی!

بالاخره منشأ بوی غذاهای ایرانی پیدا شد! قبلا" گفته بودم که این بوها عجیب کنجکاوی من رو تحریک کرده! البته موضوع فقط کنجکاوی نیست! انگار حضور یک ایرانی یه جورایی دلگرمی هست!
مامان محترمه هنوز یه هفته از اومدنشون نگذشته که، کاشف به عمل آوردن این بوهای مشکوک از کجا میاد! یه خانومی همین طبقه بالای ما، درست بالا سرمون! هستن که بیشتر از ده بار همدیگر رو دیدیم! یعنی تو بگو از چهره این خانوم اگه بشه فهمید ایرانیه! یعنی مو نمی زنه با عربها! من و هیس روی عراقی بودن این خانوم حساب کرده بودیم و اینطور احتمال داده بودیم که با یه آقای آلمانی ازدواج کردن چون اسامی روی زنگ ها به جز من و هیس و اون خانوم یا آقای ایتالیایی، بقیه آلمانی هستن!
القصه! امروز تو آسانسور مامان با همون خانوم برخورد می کنن و ... همین دیگه!
فقط می تونم بگم که در حال حاضر من بسیار شرمسارم که به هوای نبودن ایرانی توی این مجتمع! توی راهرو از انواع و اقسام الفاظ خاص!! برای صدا کردن ِ آقای هیس استفاده کردم! غافل از اینکه یکی اینجا هست که می فهمه ما چی می گیم!
+ گویا پست قبل یه جورایی سؤال برانگیز شده! من و هیس دهم آبان سال هشتاد و هفت، در ایران طی مراسمی که اقوام هیس در اون حاضر نبودن ازدواج کردیم! امسال اینجا در سالگرد عروسیمون دوباره جشنی گرفتیم تا اقوام آقای هیس در اون شرکت کنن! تا حالا شده ایران و آلمان! از طرفی چون خیلی بهمون خوش گذشته، شاید!! سال آینده هم انگلیس جشن گرفتیم!! تا بقیه اقوم آقای هیس که به این مراسم نرسیدن به اون برسن!:دی

قبل از دیدن عکس لازم می بینم این توضیح رو بدم که همه از ما عکس انداختن اما فعلا" جز همین عکس ها عکس دیگه ای بدستمون نرسیده! دیگه بد و خوبش همینه!!

سفره عقد سال قبل " حذف شد!"
سفره عقد امسال " حذف شد!"
من و هیس سال قبل " حذف شد!"
من و هیس امسال " حذف شد!"

۷ نظر:

ulduz گفت...

mobarak bashe! 1 sal. gozasht. ishalla baham 100 sale beshin. kheyli khoshgel (age ejaze daram?!) hastin. ungadr gofte budi man fekr mikardam alan gr.44 ina shodi!! hamishe khoshbakht bashin.

maahoor گفت...

همسایه سلام،

چه عکسهای خوشگلی‌، چه عروس دلبری! امیدوارم همواره زندگیتون مملو از احساس خوشبختی‌ باشه.

راستی‌ دوست داری یک دفعه برای ناهار بیای دانشگاه هم دیگه رو ببینیم؟

خودمم گفت...

ازدواج به این آقای هیس ِ شما ساخته ها بزنم به تخته ماشالله ماشالله ور اومده همچین نسبت به سال قبلش / راجع به بقیه ی عکس ها هم که با تمام سعی ای که از خودم بروز دادم نتوانستم اظهار نظر کنم .

هاD گفت...

می‌گفتی از چه لفظی برای آقای هیس استفاده کردی .
مثل اینکه دیر به عکس‌ها رسیدم !

ناشناس گفت...

چرا حذف شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب عیب نداره... به جاش بگم: مبارکه!!! انشالله که خوشبخت بشی عزیزم. انشالله که سال های سال با همسرت زیر یه سقف و در اوج خوشبختی زندگی کنید.
درباره اون خانم همسایه تون هم، فقط کللی خندیدم به خاطر الفاظی که ازش استفاده کردی.... بی خیال! دموکراسی چی می شه پس عزیزم؟؟

اُلیـــــــــــــو! گفت...

مــن عکســاتو نــدیدم:((:((:((:(( نــت نداشتم خب=((

امــا بــازم بهت تبــریک میگم..ایشالا خوشبخت بشین عجیــجم:*

آزاده گفت...

سلام مبارك باشه بسلامتي به پاي هم پير شين منم در مورد حجاب با شما موافقم طفلي مامانت چه زجري كشيده راستي منم عكساتونو نديدم حيف شد اين افتخار نصيبم نشد خوشبخت بشين