۱۳۸۸ شهریور ۱۱, چهارشنبه

17- لباس عروس ِ میر.حسینی ای!!

چه مصیبتی شده است این تغییر سایز که شده است مشغله این روزهایم! یعنی تا حالا نشده من بتونم توی یک سایز مشخص باقی بمونم! تمام لباس هایی که دارم توی دو تا سایز هستن! اما بدترین قسمتش مربوط میشه به لباس های شب که همیشه موقع خرید یا دوخت، کیپ اندام هست و یک ماه بعدش دیگه هیچ جوره کیپ نیست! قبلا هم که گفته بودم روی کیپ بودن لباس چقدر حساس هستم! همونقدر که رئیس.جمهور محترم رو انتخاب وز.راشون حساس هستن! البته یه کم بیشتر!
یادمه دهم آبان ماه سال هشتاد وهفت! قرار بر این شد که به محض رسیدن من به اینجا! بساط عروسی اینور به راه بیوفته! حالا ما حساب کرده بودیم یکی دو ماه طول می کشه! اما اونقدر طول کشید که شد نه- ده ماه! بعد نه که من دیدم دیگه نزدیک سالگرد عروسیمون هست و خانواده آقای هیس هم هیچ جوره بی خیال عروسی نمی شن! عنوان کردم جشن عروسی اینور مرز رو بندازید سالگرد عروسیمون!! اونا هم قبول کردن! حالا در این راستا من باید از الان تلاشی در حد تفهیم تقلب.شدن در انتخابا.ت ِ دهم انجام بدم که این لباس عروس دوباره تنم بره! در این راستا هر روز صبح کله سحر، شال و کلاه می کنم و راه میوفتم توی جنگل که مثلا بدوم و سایز کم کنم!
دیروز دیدم که اگر من بخوام با این استرس که " اگه لباس عروس تنم نره!" زندگی کنم، بقیه موهام هم سفید میشه! پاشدم هر چی لباس شب داشتم دراوردم و یکی یکی تست کردم!لباس نامزدیم عسلی رنگ هست و عجیب به مناسبت عروسی هم می خوره بهم گشاد بود! بقیه لباس ها هم که همه تیره هستن و به مناسبت عروسی نمی خورن! عمرا هم من برم باز پول بدم به لباس شب و لباس عروس! که فقط یه شب سایزم باشن! یهو چشمم خورد به لباس ِ حنا بندونم که سبز ِ میر.حسینی!! هست! و هنوز به واسطه جنس خاص پارچه ای که داره، کیپم! خلاصه که خودم تصویب کردم اگه تا اون موقع نتونستم سایزم رو به سایز لباس عروسم برسونم - حالا فکر نکنید چند سایز فاصه دارم ها!! فقط یک سایز فاصله دارم اما خوب آدم باید احتمالات رو هم در نظ بگیره دیگه!- همین لباس رو می پوشم! تا هم لطفی کنم به جیب آقای هیس و هم اولین عروسی باشم در راه جنبش سبز!
این ها رو گفتم که بگم، 31 اکتبر جشن عروسی مجدد من و هیس هست!! و از الان هم داریم کارت ها رو پخش می کنیم که اقوام هیس در کشورهای دیگه، از الان مرخصی ها رو بگیرن و بلیط های هواپیماشون رو هم رزرو کنن! از الان دلم رو صابون زدم برای یک جشن عروسی بدور از استرس که تنها کار مهمی که توش باید انجام بدم اینه که کارتهای دعوت رو با خط خودم به دو زبان بنویسم و روز جشن هم لبخند بزنم و اون وسط برقصم!

۲۲ نظر:

بانو گفت...

دو هفته نون و برنج و سیب زمینی نخور یک سایز کم میکنی..قول شرف میدم!!

ناشناس گفت...

سلام عزيزم
به به!!! مباركا باشه ايشالله.. ما هم كه دعوتيم و.....
مي دونستي شيرازي ها قديم ترها براي لباس عقد از همين سبز ميرحسيني استفاده مي كردن؟؟؟ الان ديگه همه رنگ مي پوشن اما قديم فقط سبز. خواهر من هم لباسش سبز بود.. اما عروس سبز پوش خيلي قشنگه، مخصوصا تو اين روزها..
دوباره مبارك باشه عزيزم!!!

دختر نقاش(عادی) گفت...

آره واقعن توو ایران نمیشه یه کاری رو بدون استرس انجام داد. انگاری همه کارهاشون رو ول میکنن دو تا چشم دیگه هم غرض میکنن با یک دهن اضافی و شروع میکنن به اظهار فضل..
بعد این عروسیه انقد بهت بچسبه که هر سال دلت سالگرد این مدلی بخواد..

غزلك گفت...

من هم همينطورم رو يه وزن كه نميتونم درست حسابي بمونم به خاطر همين هميشه مشكل لباس دارم كاملا مي فهمم.
ولي حالا كو تا اون موقع، لباست اندازت ميشه نگران نباش.

غزلك گفت...

من هم همينطورم رو يه وزن كه نميتونم درست حسابي بمونم به خاطر همين هميشه مشكل لباس دارم كاملا مي فهمم.
ولي حالا كو تا اون موقع، لباست اندازت ميشه نگران نباش.

اقاداداش گفت...

سلام مباركه .... تقويم رو ديدم 31 اكتبر ميشه 9 ابان اگه يه روز زود تر ميگرفتي ميشد 8/8/88 و تازه ولادت امام رضا امام هشتم هم هست .... بگذريم ....اميدوارم تمام 120 سال زندگي مشتركي رو كه پيش رو داري مثل اين يه سال با خوشي و سلامتي بگذره .. به اقاي هيس هم از طرف من يه سلام مردونه برسون ... شاد باشي

´°●¤◦( دزیره )◦¤●°` گفت...

مبارک باشه
لباسی که برات الان گشاده رو می تونی بدی خیاط برات تنگ کنه که کیپ تنت بشه :*

سانی گفت...

مبارکه :*:*:* خوشبخت بشین

خانوم آسموني گفت...

خانومی
همچنان من در شرف کوری هستم
اینو برات پیدا کردم عزیزم
با صدای مهدی سماواتیه... خب
بهد اینکه.. مثه باقی دعاها فخط دعا نیس.. ینی اون وسطاش اشک و اینا هم در میاره
:D
http://www.persiangig.com/pages/download/?dl=http://alam-dar.persiangig.com/audio/SAMAVATI%20MONAJAT%20AMIR%20AL%20MOMNIN%20DR%20KOFAH.mp3

بوووووووووووس

نسرین گفت...

من همیشه عاشق این لباس عروسهای رنگ به رنگم ! اونم رنگ سبز که چه شود !! به به ئه !

س ي م ا گفت...

چقد خشگل و تر و تميز مينگاري شما!
مبارك ها باشد!
عروسي بدون استرس؟؟!
چه دست نيافتني ست در اينوري كه ما هستيم!

س ي م ا گفت...

پيشنهاد بانو هم اگه تا حالا اين رژيم و نگرفته باشي و بدنت عادت به اين نوع رژيم نداشته باشه جواب ميده.
منم دقول شرف ميدم!

raha گفت...

in talashet baraye jonbeshe sabz vaghean ghabele tahsine....:)) che hali mide 2bar aroosi na????

هاD گفت...

یعنی اونجا کمیته نداره ؟ چه خوب :))
به جای این اعمال شاقه نمیشه بدین لباس عروس رو گشاد کنن یا بهش پارچه اضافه کنن ؟

بهزاد گفت...

میتونید بگید مهمونا هم دستبند سبز ببندند! اونوقت دیگه کاملا میشه جنبش سبز و فقط خود میرحسـن کمه که اگه دعوتش کنید حتما میاد چون او هم مثل ما به شما افتخار میکنه:))
سالگرد ادواجتون پیشاپیش مبــــــارک

الیـــــــو! گفت...

چــه بـاحـالــه!! عروس بــا لباس سبــز!!

ایشالا که واقعـــا استــرس تعطیل بـاشه تا وقت عروسی!:*

سعید(زیر تیغ) گفت...

سلام خانم
اول اینکه به نظر من هیچ چیزی اصلا مهم نیست که آدم بخواد بخاطرش دچار استرس و ناراحتی و اینا بشه بی خیال روزگار یا روز عروسی به وزن دلخواه می رسی یا نمی رسید شد شد نشد نشد مهم اینه که جای عروسی می گیری که نه ترس از مسائل حاشیه ای داری نه از مسائل عمومی و مهم اینه که من مثل همه بچه ها خیلی خوشحالم که تو اولی قدم ها واسه رسیدن به رویاهات رو برداشتی
منتظر عکسهای عروسی هستم

روشنک گفت...

یه سایز که چیزی نیست حتمن کم میکنی
نمیشه که عروس جنبش سبز باشی و جنبش سبزیارو دعوت نکنی عروسیت.نمی‌خواد دو زبانه بنویسی ماله منو فقط بنویس روشنک بیا من اونجام :) می ‌بینی توقعاتم هم سطحش پایینه
حتمن عروسی سالگردتون با ارامش و خوب برگزار میشه درست همونطور که می‌خوای
مبارک باشه خیلی و عشقتونم پایدار باشه عمری

jest گفت...

salam. chi begam valla?

albate khob in ham ye nazare

Miss.MarY! گفت...

آخـــــــــی !! چـــه عروسی ِ خوبی میشه !! :X

پري ناز گفت...

اي خانوم جيغ گل گفتي در مورد سايز عوض كردن ها! برات همين بس كه بگم از پارسال تا الان هيچ كدوم اتز لباس هام اندازم نيست. يا شايد هم از دو يا سه سال پيش.

fadayemam@hotmail.com گفت...

بنام خدا
ای برادران و خواهران، سی‌ سال انقلاب و از خود گذشتگی آخرش همین ؟ نمیتونم باور کنم که اینطور که با مردم رفتار میکنند با اصول اسلامی توافق داشته باشد . اینطور که به نظر میاید روز سالگرد انقلاب ما باید دوباره روی بام برویم تا ارزشهای این انقلاب را به خاطر خودمان و رهبرآنمان یاداوری کنیم که آیا انقلب اسلامی یعنی این ؟ تا وقتی‌ دیر نشده رهبران ما باید بیدار شوند که این طرز رفتار با ملت مسلمان واقعا غیر اسلامی هست خداوند از ظلم احدئ نخواهد گذشت . الله و اکبر ، الله و اکبر ، الله و اکبر