۱۳۸۸ مهر ۳, جمعه

27- بحث جن.سی- جامعه شناسی!!

دورترها!! یعنی یه چیزی حدود یک ماه و ده، بیست روز پیش که بنده همچنان دروطن تشریف داشتم، چه دوران خوشی بود! یعنی اوج بحث های اجتماعی شبانه من و هیس! اون موقع ها نه که شب ها کاری از دستمون! بر نمیومد!! از سر بیکاری، دید اجتماعی- جامعه شناسی!! من و هیس یهو از حالت عادی نگری به بصیرت نگری سوق پیدا می کرد و هر شب بالاخره یه موضوعی بود که در موردش بحث کنیم و بعد هم بی هیچ دلیل ربطش بدیم به خودمون و بهمون بر بخوره و بزنیم توی سر و کله هم و بعدش هم که دیگه همه استادید!! ... قهر پیش میومد و بعد هم من گوشی رو می کوبیدم رو دستگاه و یادمه همیشه هم دو سه تا فحش به خودم می دادم که اگر مجبورش کرده بودم بیاد ایران!! دیگه نصفه شبی جایی برای این بحث ها نمی موند! و بعد از اون هم اگه فکر کردید که هیس زنگ می زد منت کشی، کامل در اشتباهید که هیس اصلا اهل این حرفا نیست!
خلاصه! اوج چالش های اجتماعی من و هیس با اومدن ِ من به اینجا، نم کشیده!! یعنی در مورد مسائل بحث می کنیم اما نه بحث هامون انقدر کشدار میشه که بشه به نتیجه ای رسوندش و نه اینکه فرصتش پیش میاد که کش پیدا کنه! به هر حال چون دیدم عجیب دلم برای اون روزها و شنیدن نقطه نظرات هیس و بقیه و البته اظهار نظر!! خودم تنگ شده، بنابراین تصمیم گرفتم خودم موضوعی رو مطرح کنم که شاید حداقل کمی از این وضعیت خارج بشم!
قبل از اون باید بگم که اگر این بحث مسیری رو که من در نظر گرفتم طی کنه کمی طولانی میشه که در چند پست مطرحش می کنم.
به نظرتون میزان لذتی که مرد و زن از یک رابطه جن.سی می برن با هم برابر هست؟

۲۰ نظر:

glamour گفت...

بستگی داره رابطه در چه سطحی باشه... یا دو طرف چقدر برای لذت دادن به هم تلاش میکنن... یا دو طرف چقدر تجربه اش رو دارن...

پري ناز گفت...

نمي دونم اين رو از كجا شنيدم ولي تا اون جايي كه مي دونم گفته مي شه كه ميزان لذت تو خانوم ها بيشتره و هفتاد درصد خانوم ها و سي درصد آقايون!
راستي نظرم رو تاييد نكن ! خواهرم مي آد مي خونه و بعد بهم مي گه پررروووووو هستم!!!:دي

حامد گفت...

به قول دوستمون گلامور بستگی داره
من معتقدم خیلی از این لذت ها ذهنی هستن
یعنی در اون موقع تمرکز طرفین مقابل خیلی مهمه شنیدم خیلیا موقع رابطه بحثای بی مورد میکنن که خودش برای هر دو طرف تمرکز رو از بین میبره
گاهی هم تجربه هم موثره
قبلنا میگفتن خانومها بیشتره اما حالا جامعه پیشرفت کرده با هزار روش مختلف میشه مساوی شد
البته عشق و علاقه هم خیلی مهمه

هاD گفت...

من که تا حالا سعادت نداشتم و نطلبیده که از تجربیات شخصی بگم ولی کسانی که دستی بر آتش دارن میگن خانم‌ها به مراتب بیشتر از آقایون به فیض می‌رسن :))

زردآلوی سبز گفت...

سلام من که طبق تحقیقات و شنیده هام به این نتیجه رسیدم خانوم ها لذت بیشتری در یک رابطه جنسی میبرن، راستش تحقیقاتم همون شنیده هام بود، زیاد جدی نگیر ید!
ببخشید جیغ جان بدون اجازه لینکت کردم ولی دوس ندارم به کسی که لینکش میکنم بگم، آخه از این اصطلاح تبادل لینک خوشم نمیآد، بازم خیلی خیلی ببخشید امیدوارم ناراحت نشده باشی.

زردآلوی سبز گفت...

وایییییییی جیغ تو منو لینک کردی!!!!!!
خیلی ممنون. به جون خودم لینکت نکردم که لینکم کنی ها!!

سانی گفت...

من که تا حالا سعادت نداشتم و نطلبیده که از تجربیات شخصی بگم ولی کسانی که دستی بر آتش دارن میگن آقایون به مراتب بیشتر از خانم‌ها به فیض می‌رسن :))

(این دقیقا همون نظر هادیه فقط جای خانوم و آقاشو عوض کردم) :))

روشنک گفت...

اصولن تو هر موضوعی که یه طرف قضیه آدمان نمیشه قطعی جواب داد حالا تو این قضیه هم هر دو طرف موجوداتین که احساسات رفتارها عوالم و کلن دنیاهای متفاوتی دارن و فکر نمی کنم لذت برابری داتشه باشن به خاطر همین تفاوتا, میزان لذت بردن از رابطشون رو هم خیلی چیزا تعیین می کنه. مثل شرایط روحی که اون موقع دارن, وقت و ارزشی که واسه لذت بردن از رابطه شون می زارن, اینکه چقدر تلاش می کنن سلایق ج.نسی همدیگرو بشناسن, حتی مکان و زمان هم تومیزان لذت بردن دخالت داره.

خانوم زیگزاگ گفت...

خب ببین اگه منظورت از رابطه رابطه توی کشورهایی مثل ایرانه باید بگم مرد. چون از کوچیکی اینقد توی گوشمون چیزهای مختلف رو به صورت نادرست خوندنکه حتی اگه صیغه ی محرمیت هم در بین باشه بازم زن حس بدی از داشتن احساسی مثل ش/ه/و/ت داره. حتی اگه اون مرد شوهرش باشه و دوستش داشته باشه همیشه این حس رو داره که اون داره از من استفاده میکنه!
اما توی کشورهای دیگه که این مسئله یه مسئله ی طبیعی هست و جا افتاده لذت زن ده برابر بیشتره...

زرتشت گفت...

چه بگویم؟
سخنی نیست...

هجران گفت...

نه! اصولا این مقایسه رو درست نمی دونم من! یعنی به نظر من میزان لذت هیچ انسانی با انسان دیگه برابر نیست

یه پسر جوون گفت...

منم مثل همه شنیدم که میگن برا خانوما بیشتره ولی مثلا همون سی درصدی که میگن برای آقایونه خودش کامله دیگه . یعنی صدرصد از سی درصد .
اصلا فهمیدین چی چی میگم ؟؟

ماهی سیاه کوچولو گفت...

امان از این بی تجربگی :)

گلاره گفت...

سلام...به نظر من اگه عشق در میون باشه لذتش برای دو طرف بیشتره اما از اونجایی که خانما احساساتی ترن لذتش و ماندگاری شادی بخشش برای خانوما بیشتره...طفلکی اقایون اسمشون بد در رفته:دی!

گلاره گفت...

لینکت کردم بی اجازه!

غزلک گفت...

به نظر من بستگی به دو طرف داره.اینکه یه جوری رابطه بتونن برقرار کنن که هم خودشون هم طرفشون لذت ببره.

غزلک گفت...

راستی من رشت زندگی میکنم.

اُلیــــــــو! گفت...

منم بــا گلامـور موافقــم..بستگی داره دو طــرف چقد بـرای لذت طرف مقابل تلاش میکنن..

آوامین گفت...

اگه بحث فرهنگی رو کنار بذاریم بستگی به طرز نگاه دو طرف به این مساله داره... و اینکه چقدر و چه طور دلشون بخواد از این حس طبیعی استفاده کنند...اگه دو طرفه باشه و با میل و اطلاعات و علاقه...

روشن گفت...

سلام. من چند روزي ميشه كه با وبلاگ شما آشنا شدم. در مورد اين پستتون بايد بگم كه در اكثر موارد اين آقايون هستند كه لذت بيشتري مي‌برند. البته خانمها هم لذت مي‌برند ولي بيشترش روحيه. اينكه يه مرد بتونه همسرش رو از لحاظ جسمي هم راضي كنه كار خيلي سختيه. من خودم 3 ساله كه ازدواج كردم. با اينكه هميشه هم از لحاظ جسمي راضي نمي‌شم اما از روابط جنسيم با همسرم لذت مي‌برم. چون از لحاظ روحي ارضا مي‌شم.البته هر رابطه‌اي كه از همان اول كه راضي كننده نيست، هر دو طرف به مرور زمان متوجه مي‌شن كه چه رفتاري براي طرف مقابل لذت‌ بخش‌ تره.